MÜASİR SƏNAYE MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ KOMMERSİYA FƏALİYYƏTİNİN ARAŞDIRILMASI

Həsənov Hüseyn Kamal oğlu- i.e.n, dosent, Sənayenin təşkili və idare edilməsi kafedrası, AZMİU, huseynhasanov@mail.ru

Cəfərquluyev Eltun Etibar oğlu- marketinq təcrübəçi, Prior Leasing ASC, eltuncafar@mail.ru

Xülasə. Sənaye müəssisələrinin və şirkətlərin bazar şəraitində fəaliyyəti yeni satış bazarları və valyuta ehtiyatları ilə qarşılıqlı əlaqə nəticəsində mümkün olur. Şirkətin təşkilati strukturu həm də şirkətlə onun müştəriləri və təchizatçıları arasındakı münasibətləri əks etdirir. Şirkətin biznes idarəçiliyinin təşkilati strukturunda sahibkarların, yəni treyderlərin strateji məqsədləri alıcılar, daşıyıcılar və digər müəssisələrlə qarşılıqlı əlaqədə olmalıdır. Nəticədə deyə bilərik ki, bazar iqtisadiyyatı şəraitində əmtəə və xidmətlərin istehsalı və istehlakı unikaldır. Əgər ənənəvi üsulla istehsalı və keyfiyyəti artırmaq lazımdırsa, o zaman işçilərin sayını, obyekt və avadanlıqların sayını artırmaq lazımdır. Əvvəllər belə olmayan ölkələrdə, bazar iqtisadiyyatı olan ölkələrdə, istehsal və xidmətlərin daha çox özəlləşdirildiyi ölkələrdə sahibkarın arzusu daha aşağı qiymətə daha çox qazanc əldə etmək olub.

Açar sözlər: müasir sənaye müəssisələri, kommersiya, kommersiya fəaliyyəti, kommersiya tədqiqatları, iqtisadi inkişaf

;