http://doi.org/10.58225/sw.2024.2-207-212

KƏND TƏSƏRRÜFATININ RƏQABƏT QABILIYYƏTININ GÜCLƏNDIRILMƏSI VƏ ƏRZAQ TƏHLÜKƏSIZLIYI

Nəsirova Ofelya Adil qızı-i.ü.f.d. baş müəllim, İqtisadi nəzəriyyə və marketinq kafedrası, AzMİU, ofelya74@bk.ru

Xülasə. Məqsəd olaraq əsasən ərzaq və qida məhsullarının “Tarladan süfrəyə” satışının təmin edilməsi nəzərdə tutulub”. “Tarladan süfrəyə” dəyər zəncirinin müsbət cəhəti ondan ibarətdir ki, burada məhsul çox saxlanılmır. Belə olduqda qida maddələri və vitaminlər parçalanmır, çürümə və qıcqırma prosesi getmir. Məhsull günlərlə anbarda qalmır. Təsərrüfatdan süfrəyə dəyər zənciri təzə və təbii məhsulların istehlakçıya çatmasını təmin edir. Bu, qida dəyərini və dadını qorumağa kömək edir.Təsərrüfatdan süfrəyə zəncir tez-tez yerli istehsalçılara dəstək verir. Yerli məhsulların istehlakı yerli iqtisadiyyatın canlanmasına və icmaların inkişafına töhfə verə bilər. Uzun məsafələrə daşınan məhsulların azaldılması nəqliyyat və saxlama prosesləri nəticəsində ətraf mühitə təsirlərin azaldılmasına kömək edir. Bu, ekoloji davamlılığı dəstəkləyir. “Tarladan süfrəyə” zənciri məhsulların yetişdirilməsi, emalı və paylanması zamanı qida təhlükəsizliyi standartlarının və keyfiyyətə nəzarətin təmin edilməsini təmin edir. Bu, istehlakçıların təhlükəsiz və sağlam qidalara çıxışını təmin edir.

Açar sözlər: dəyər zənciri, rəqabət, tarladan süfrəyə, kənd təsərrüfatı, məhsul

;